Monitorizarea alimentației poate ajuta la scăderea în greutate

Spread the love
Sursă foto: https://www.wur.nl

Potrivit unui nou studiu, monitorizarea a tot ceea ce mâncați și beți în timpul zilei vă poate ajuta să scăpați de kilogramele în plus. În ciuda eficienței sale, oamenii sunt adesea reticenți să încerce această metodă.

Oamenii de știință au constatat că, după șase luni de monitorizare a alimentației, ca parte a unui program de scădere în greutate, participanții care au slăbit au petrecut aproximativ 15 minute pe zi, înregistrând, în medie, aportul lor alimentar. Studiul este primul care cuantifică exact cât de mult timp este nevoie pentru o astfel de auto-monitorizare dietetică.  

“Din cauza lipsei de timp, oamenii evită să acorde mai multă atenție dietei lor, însă mulți nu știu cât timp durează cu adevărat auto-monitorizarea dietetică” a declarat dr. Jean Harvey de la Universitatea din Vermont.  

Cercetătorii speră ca rezultatele studiului să motiveze mai mulți oameni să încerce auto-monitorizarea dietetică, deoarece este extrem de eficientă. De asemenea, aceștia spun că există foarte multe aplicații care îi pot ajuta să urmărească acest proces.  

Rezultatele studiului au demonstrat că persoanele care au pierdut cel puțin 10% din greutatea corporală au monitorizat consumul de alimente mai mult de 20 de zile pe lună, comparativ cu numai 11 zile pe lună pentru cei care au pierdut mai puțin de 10% din greutate.

Sursă: https://www.livescience.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *